| | #22 (permalink) | |
| Registrat: febrero-2009 Respostes: 81
| Cita:
i no fa falta que em contis la seva historia per a raonar-me RES. Això de que són part de la teva vida.... no se que dir-te... ![]() | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Registrat: febrero-2009 Respostes: 33
| Cita:
Si a tu et semblen totes les cançons iguals millor que et rentis bé les oïdes. | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Registrat: febrero-2009 Respostes: 33
| Cita:
el repertori va canviant segons la gira, de moment no et puc dir exactament quines cantaran... però segurament si que entren totes les que has dit (no sé si La madre de José la cantaran pq ells estan una mica farts, l'any passat no la cantaven però la gent la demanava i la van tornar a ficar al repertori). Lo bo es que el concert es llarguet i toquen moltes cançons... això si, del primer disc no n'espereu cap (o gairebé cap). | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Registrat: marzo-2009 Respostes: 1
| Hola!! jo tb estic esperant ja les entrades, kines ganes!!! xò al Sony Gallery mhan dit que tardarien una setmana més.. ![]() A vere si algu sab si és veritat: M'han dit que si els hi dius que és l'aniversari d'algu, el feliciten en directe. algu sab alguna cosa d'això? a ki li hauria de dir? Gracies! |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Registrat: febrero-2009 Respostes: 68
| Cita:
![]() ![]() aere si alguu sap si aixo es veritat o qe.... i podem fee algooo ![]()
__________________ QuierO hacer cOntigO, lO qe la primevera hace cOn lOs cerezOs! | |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Registrat: febrero-2009 Respostes: 68
| Cita:
mos fartarem de els del canto i encara ens semblaraa cuuurt!:P
__________________ QuierO hacer cOntigO, lO qe la primevera hace cOn lOs cerezOs! | |
| | |
![]() |
| Herramientas | |
| Estilo | |
| |