| | #11 (permalink) |
| Registrat: febrero-2009 Respostes: 22
| hi ha un llibre k es diu el secreto de la autora julie garwood, y si es novela romantica. no se si es refereix aket llibre. yop me estic lleguint dues sagues la hermandad de la daga negra( va de vampiros pero es molt diferent al crespusculo), y los dark hunters de la sherrilyn kenyon |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Registrat: enero-2009 Respostes: 160
| que dius!! jo també he llegit els de la hermandad!! pero quina vergonya em fa, que són pujadets, eeh!! jaja estàs enamorada del Zadist?? jaja dis-me algo dels dark hunters, que també están a la meva llista de llibres a llegir! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Jo no m´he llegit la saga de Crepúsculo, no crec que m´agradés, sóc massa purista en la temàtica de la mitologia vampírica i Cainita. Jo recomanaria "After Dark" del haruki Murakami. "El valle del terror" del Conan Doyle. Un cas genial del Sherlock Holmes. "El Amuleto de Samarkanda" del Jonathan Stroud. Senzillament genial, una imaginació portentosa que crea un món modern hiper realista, on es barreja la mitologia africana a la vegada que el món fantàstic dels dimonis i dels ifrits. | |
| | |
![]() |
| Etiquetas |
| buscar llibres, comprar llibres, llibreria, llibreries, llibres |
| Herramientas | |
| Estilo | |
| |