| Ver resultados: Quin diari prefereixes? | |||
| Segre | | 5 | 41.67% |
| La Manyana | | 2 | 16.67% |
| Cap dels dos, prefereixo el Bondia o el ADN | | 5 | 41.67% |
| Votantes: 12. No puedes votar en esta encuesta | |||
![]() |
| | #11 (permalink) |
| Registrat: marzo-2009 Respostes: 32
| Yo me quedo con el Segre, el Bondia... porro la Mañana no...
__________________ Ojalá llegue el día en que las madres no tengan que utilizar los guardarraíles como tristes floreros... GUARDARRAILES ASESINOS!! NI UNA VIDA MÁS!!! Editado por naiii en 07-mar-2009 a las 12:12 . |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Registrat: enero-2009 Respostes: 160
| Avui us vinc a il·lustrar amb un exemple ![]() L'altre dia vaig estar en una "presentació" d'un llibre, que per desgràcia a la nostra ciutat això és que fan una cutre-entrevista a l'escriptor un diari i ja s'ha acabat la presentació.. Doncs bé, van venir primer un noi i desprès una noia, un de la manyana i l'altre del segre, i cap dels dos s'havien llegit el llibre, i ni sabien de què tractava...el pitjor és que l'escriptor els havia fet arribar feia temps un llibre a cadascú per a que poguessin fer una bona entrevista... que penosa que és la premsa de lleida i quina mala imatge que dóna! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Registrat: junio-2009 Respostes: 17
| el nivell intelectual dels "periodistes" del segre i la manyana es lamentable, la seva manera de redactar es penosa, a part tots dos diuen mes mentides que veritats aquests diaris viuen de les esqueles dels difunts de lleida (la seva principal font d'ingressos)
__________________ http://fumiganlleida.wordpress.com/ |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Registrat: julio-2009 Respostes: 3
| Una mica mes plural la manyana. Pero les noticies que m'agraden les he de llegir a PxCat - Informatiu digital del Partit per Catalunya - PxCat | www.informatiu.info |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Registrat: enero-2010 Ubicación: Tarragona Respostes: 8
| Hola!!! Doncs jo he de dir que ara que no visc a Lleida es quan més compro aquests diaris perquè em serveixen per estar informada sobre el que pasa. Si tinc que escollir un prefereixo el segre pero sinó agafo el que hi ha. Si es veritat que es més local pero a mi em va bé perquè és el que jo busco. |
| | |
![]() |
| Herramientas | |
| Estilo | |
| |