| | #15 (permalink) |
| Registrat: febrero-2009 Ubicación: Cappont Respostes: 67
| Bé, no crec... espero. Això d'Alpicat és diferent perquè és a la quinta forca i només s'hi pot arribar en cotxe, mentre que el Vialia es trobarà al centre de Lleida i en un lloc on cada dia hi passa moltíssima gent (l'estació de tren). Una altra cosa són els multicines (que també n'hi ha uns previstos al Vialia), que tal i com està el pati ho veig magre. |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Registrat: febrero-2009 Respostes: 33
| jo he estat varies vegades i la veritat es que la relació calitat preu no és gaire bona pel meu gust. A les pizzes els falta tomaquet i si agafes la marinera és mol oliosa. La pasta està bé, però no per tirar-hi coets. Per un preu similar et recomano el PAstificcio. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Registrat: febrero-2009 Respostes: 68
| jaja qe tornii el paaans&companii!! uuff esperoo qe n'obrin un altreee! jo pensava qe no els i anava tan malament... aiixx el qe faa els dineers!! pqe el tastapans deu haber pagat una pasta al pans x xapar noo?? wnoo! espero qe al vialia n'hi obriin un!xD pqe si obren un altre macdonals o burger em morooo!! xD vess! ho veia més sa un pans qe no pas un burgeer! ![]()
__________________ QuierO hacer cOntigO, lO qe la primevera hace cOn lOs cerezOs! |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Registrat: febrero-2009 Ubicación: Cappont Respostes: 67
| Cita:
No crec que xapessin perquè els hi anés malament, vaja. Jo sempre els veia amb clients, i en segons quins moments (dissabtes al capvespre, per ex.) plens a rebentar. Editado por Ivan en 28-feb-2009 a las 08:45 . | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Registrat: febrero-2009 Respostes: 68
| Cita:
![]()
__________________ QuierO hacer cOntigO, lO qe la primevera hace cOn lOs cerezOs! | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Registrat: febrero-2009 Respostes: 131
| Cita:
crec que es lo que ha passat alli, perque de clients en tenien. | |
| | |
![]() |
| Herramientas | |
| Estilo | |
| |