Lleida
Foro Lleida

Lleida » VIURE A LLEIDA » BOTIGUES » Nuevas tiendas en Lleida

Responder
Anterior 23-abr-2009, 12:08   #31 (permalink)

M'agrada Lleida
Registrat: abril-2009
Respostes: 5
Predeterminado

Em sembla be lo del MediaMarkt, pero tambe m'agradaria que possessin per exemple un Foot Locker, un Foster's Hollywood i una bona tenda de venda de CD's i DVD's, que l'unic lloc mes o menys decent que hi ha a tota Lleida es el Carrefour. I no estaria gens malament el obrir un complex comercial com el que hi ha a Girona amb Corte Ingles, Decathlon, Mediamarkt, etc., apart de que tambe tenen el seu centre comercial "Espai Girones" que tambe esta molt ben montat, recomana que si hi teniu ocasio us hi passeu, perque val la pena.
ildesillo está desconectado  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Citar y responder
Anterior 24-abr-2009, 11:39   #32 (permalink)

I Love Lleida
Registrat: febrero-2009
Respostes: 131
Predeterminado

un foot locker a Lleida estaria molt be, he anat als de barcelona i hi ha tot tipus de kets per triar. Lo de la botiga de cd's i dvd's la veritat es que no hi ha res que valgui la pena a Lleida, abans hi havia una alli on ara hi ha el pc city pero no se com es deia. Avere si monten el "Espai Lleidatà".

salu2

Marraco está desconectado  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Citar y responder
Anterior 04-may-2009, 10:58   #33 (permalink)

I Love Lleida
Registrat: febrero-2009
Respostes: 150
Enviar un mensaje por MSN a Aniseta
Predeterminado

ya nos podemos despedir del Corte Ingles ... toda una pena la verdad, por que un centro comercial asi me gustaria tenerlo en lleida....
Hecho de menos un tipo Bulevard como en que habia antes en lleida... Ahora estaria mejor...
Aniseta está desconectado  
Citar y responder
Anterior 21-sep-2009, 10:30   #34 (permalink)

M'agrada Lleida
Registrat: septiembre-2009
Respostes: 1
Predeterminado Itm

hola sabeu que tal esta la botiga de roba I.T.M? soc de la seu i no trobo el número de telefon ni cap web d´aquesta botiga. Algu pot ajudar-me?
lleidata25 está desconectado  
Citar y responder
Responder

Herramientas
Estilo

Reglas del foro