Lleida
Foro Lleida

Lleida » VIURE A LLEIDA » BOTIGUES » Nuevas tiendas en Lleida

Responder
Anterior 04-feb-2009, 10:25   #21 (permalink)

I Love Lleida
Registrat: enero-2009
Respostes: 160
Predeterminado

si...has de creuar un pont, si que está lluny, si!!
BellaSwan está desconectado  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Citar y responder
Anterior 11-feb-2009, 12:57   #22 (permalink)

I Love Lleida
Registrat: febrero-2009
Respostes: 131
Predeterminado

el que han de fer a Lleida es ficar un Corte Ingles, una botiga on puguis trobar de tot.
Marraco está desconectado  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Citar y responder
Anterior 11-feb-2009, 03:20   #23 (permalink)

I Love Lleida
Respostes: 143
Predeterminado

Estaria muy bien un Corte Inglés.
Joan está desconectado  
Citar y responder
Anterior 25-feb-2009, 09:12   #24 (permalink)

M'agrada Lleida
Respostes: 26
Predeterminado

un Corte Ingles no estaria mal, pero dubto que a les botigues petites els hi faci gaire gràcia....
s3rgitoo está desconectado  
Citar y responder
Anterior 26-feb-2009, 12:56   #25 (permalink)

I Love Lleida
Respostes: 150
Enviar un mensaje por MSN a Aniseta
Predeterminado

yo!! quiero un centro comercial "digno" para ir!! por ejemplo un corte ingles! donde encontrar todo juntito! por dios que la calle mayor un sabado se hace larga vamos todos de procesion!! y cuando tienes prisa no es muy agradable la vedad!
Aniseta está desconectado  
Citar y responder
Anterior 26-feb-2009, 03:54   #26 (permalink)

M'agrada Lleida
Respostes: 11
Predeterminado

Un FNAC estaria be, encara que si fesin un centre comercial tipo el de Tarragona o la mitat d'aquest tambe m'agradaria.
nuria_farell está desconectado  
Citar y responder
Anterior 26-feb-2009, 07:13   #27 (permalink)

M'agrada Lleida
Respostes: 28
Predeterminado

jo vu un Media Markt! jajajaj
si es x demana..
irenee. está desconectado  
Citar y responder
Anterior 28-feb-2009, 10:42   #28 (permalink)

M'agrada Lleida
Respostes: 67
Predeterminado

Cita:
Originalmente publicado por irenee. Ver post
jo vu un Media Markt! jajajaj
si es x demana..
Jo vaig llegir que volien obrir un Saturn a Lleida (és una cadena de la mateixa empresa que Media Markt i pel que tinc entès és pràcticament el mateix), però no sé si amb la crisi hauran canviat d'opinió.
Ivan está desconectado  
Citar y responder
Anterior 02-mar-2009, 10:25   #29 (permalink)

M'agrada Lleida
Respostes: 22
Predeterminado

Ami me gustaria k abran:

El Corte Ingles, C&A, Disney Store y Sephora.
lleidatana está desconectado  
Citar y responder
Anterior 15-abr-2009, 04:08   #30 (permalink)

I Love Lleida
Respostes: 143
Predeterminado

Decathlon iniciarà el seu centre comercial el 2010 i la Paeria també li ofereix les Basses

• L'ajuntament contacta amb diversos operadors comercials perquè s'instal·lin al parc

La multinacional francesa de material esportiu Decathlon té previst iniciar l'any que ve el centre comercial de 2.299 metres quadrats previst en terrenys del pla parcial de Copa d'Or, entre Cappont i la Bordeta. Així mateix, la Paeria ha ofert a aquesta cadena, així com a altres operadors comercials, la possibilitat d'instal·lar-se als dotze mil metres quadrats reservats per a usos comercials a les Basses. Tots els equipaments comercials, així com els hostalers, sortiran a concurs per oferir-los en concessió.

L'establiment projectat per Decathlon a Copa d'Or, al costat de Comercial Mestre, està cada vegada més a prop de ser una realitat. La multinacional francesa vol donar l'impuls definitiu al centre comercial que té previst a Lleida d'aquí a poc més d'un mes, per iniciar-lo l'any que ve. Decathlon disposa dels terrenys des de fa anys i també té les autoritzacions pertinents tant de la Paeria com de la Generalitat, que va acceptar incloure com a trama urbana el pla parcial on està prevista la instal·lació. El centre comercial tindrà uns tres mil metres quadrats, dels quals 2.299 seran de superfície de venda. Com va publicar aquest diari, després de la renúncia d'instal·lar-se a la nova plataforma logística de Fraga, la cadena va reforçar el seu interès pel projecte de la capital del Segrià.

Així mateix, la Paeria ha contactat amb diversos operadors comercials per comprovar el seu interès a instal·lar-se al nou complex de les Basses, que tindrà dotze mil metres quadrats destinats a usos comercials. L'alcalde, Àngel Ros, va assenyalar que Decathlon és una de les cadenes amb les quals s'han establert contactes en aquest sentit. Fonts de la multinacional no van confirmar si tenen intenció d'invertir a les Basses, tot i que van destacar que Lleida els resulta interessant, de manera genèrica, perquè encara no disposen de cap establiment a la ciutat.

En tot cas, l'alcalde va assenyalar que preveuen oferir diferents formats comercials a les Basses sempre acatant la normativa comercial. Va dir que al tractar-se d'una operació de cara a l'any que ve, el pla territorial sectorial d'equipaments comercials ja no estarà vigent o bé n'hi haurà un altre adaptat a la nova directiva europea.

Ros va assenyalar que la Paeria traurà a concurs tant els equipaments comercials com els hostalers (vegeu el desglossament) perquè es presentin tots els operadors interessats en les concessions.

Debat en el ple

Precisament, aquest projecte de remodelació integral del parc serà un dels punts de debat del ple de l'ajuntament d'avui. Els grups municipals també intervindran en la liquidació del pressupost (vegeu la pàgina 10) i en l'expedient sobre el tancament de l'antiga concessionària de recollida d'escombraries, Seinsa.

A més, hi haurà una moció consensuada sobre el tren cap a Montsó, una de CiU sobre finançament local, una d'ICV sobre l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana i dos del regidor no adscrit Ismael Zapater. També estan anunciats sis preguntes i precs per part de l'oposició.

http://www.segre.com/index.php?id=22...he=1&tx_ttnews[tt_news]=30642&tx_ttnews[backPid]=199&cHash=db661f5a9c
Joan está desconectado  
Citar y responder
Responder

Herramientas
Estilo

Reglas del foro