| | #13 (permalink) |
| Registrat: febrero-2009 Respostes: 68
| esq ami men agraden moooltesss! xDD House Anatomia de Grey Aida Los hombres de paco (tot i qe ja cansen xD) el internadooooo! mancantave OC lo qe sol va durar una temporadaa ![]() i depres de catalanes... on estigui LAberint d'ombres qe es treguuiin les altrees! salvadooor boreeeeeeeeeeeSS! us enrecordeuu? (ere el veterinari de vent del pla i feia de dooleeent doleeent!) i plats bruut també mancantaeee!! ustii qins recooord!! i ara x araa.... poloia i crakovia lo milloooor de lo millooor! ![]()
__________________ QuierO hacer cOntigO, lO qe la primevera hace cOn lOs cerezOs! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| vess! jo se qe vai estar un estiu mirant-la a tv1 i qe esperan esperan a la seguent temporada ja no la vaii vereee messs! si x internet xo no ere lo mateix! xDD i lo de clan TV... an kin horarii??? encara la faaan? ustiii ara mas alegratt i tooot! ![]()
__________________ QuierO hacer cOntigO, lO qe la primevera hace cOn lOs cerezOs! |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Registrat: enero-2009 Respostes: 160
| pues a clan tv la fan i la tornen a fer, i tornen...la hora no la sé exactament, perque sempre van canviant, amb la rabia que em fa! ![]() per un módic preu et dic el final, jaja!! i cotilleo, la rachel bilson (la summer!) es casa amb el hayden christensen...amb la bona parella que feia amb el seth de oc també!! |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Cita:
mira qe ara fa temps qe se mavie pasat la febre de OC i araa buskareeee x interneet capiituuls a sacoooo!!!jajajajaja mercii x la informaciooo! i si... jo també trobo qe amb el seth milloooor!! aiixxx ja mel qdoo joooo jajajajaja ![]()
__________________ QuierO hacer cOntigO, lO qe la primevera hace cOn lOs cerezOs! | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Cita:
sisi una gran fan qe em vaig enfada tan amb tv1 qe estaba tan capficada en envia correus a akest canal pqe la tornessin a emitir qe no pas en mirarla x internet o x algun altre lloc.... i mira si ara fa temps qe no estava posada en el tema qe no sabia ni qe u feien a clan tv... ara buskareee l'horarii i a miraruu si no em coincideix amb classes claaa jejeje
__________________ QuierO hacer cOntigO, lO qe la primevera hace cOn lOs cerezOs! | |
| | |
![]() |
| Etiquetas |
| series |
| Herramientas | |
| Estilo | |
| |