Cita:
Originalmente publicado por Ilergeta Després de veure les imatges, de fet no es una antena si no que son varies, agafades en un mastil. Semblen antenes de comunicacions de radio, (policia, bombers, proteccio civil, etc..) no crec que pertanyin a cap empresa privada i encara menys que siguin de telefonia movil, vaja per l'aspecte de les antes jo ho descartaria. La meva hipotesi es que siguin les antenes que hi habia a l'antiga caserna de la Guardia Urbana, i que per motius de les obres de remodelació que s'hi estan duen a terme s'hagin traslladat al campanar de la Seu, amb el que per tant seria algo provisional, tot i que repeteixo només es la meva hipotesi, fonamentada en el primer que m'ha passat pel cap que podria ser
De tota manera tampoc estic a favor que s'hi coloquin antenes en llocs així.
Salutacions |
ilergeta, l'antena de comunicacions de la guardia urbana va ser traslladada a gardeny, ja posare una foto de l'antena de la guardia urbana mes endavant.
Dubto molt que sigui provisional aquesta antena, tampoc queda clar a qui serveix ni per a que serveix, i el secretisme absolut amb el qual s'ha dut a terme la instalacio fot pudor
salutacions i FORA LA ANTENA DEL NOSTRE CAMPANAR MALPARITS!