02-abr-2009, 06:13
|
#57 (permalink)
|
I Love Lleida Registrat: febrero-2009 Respostes: 131
| Cita:
Originalmente publicado por cervero ahir em van dir els ultims grups de les festes de maig que portarien, si volien omplir el pavello dels camps elisis com feia tres anys que s´omplia de gent de gairebe tota la peninsula aquest any van fins.
estavem esperant un grup internacional que ha venut mes discos i a fet mes directes que tots los grups junts que portaran per les festes pero el comite de festes sap mes de grups que los que de veritat vivim per la musica pero deixant la musica de costat que es lo que el comite de festes ha fet aquestes festes mirarem el tema mediatic del grups.
per el diumenge que sera el dia mes fort en temes de concerts (es clar a casi tota la peninsula el dilluns es festa) i segurament vindra molta gent de fora que es lo que se espera en un concert encara que sigui per la gent de la ciutat pero si miresim aixo cap ciutat o poble faria cap concert us imagineu la fira del teatre al carrer de tarrega nomes per la gent de tarrega nomes haguesi durat un any, portaran a los suaves grup de rock que segons la consellera portara molta gent, perdonin que els hi digui sense anim d´ofendre que els que ja els em vist a los suaves mes de les vegades que puc contar i som de afora de lleida no anirem mes que res per que trevallem dilluns i no farem aquest esforç per veurel´s nomes li dire que entre la gent d´aqui d´on soc mes los que vindrien de fora sevilla , santander, valencia, barcelona etc i contin un autobus per ciutat per veure a U.D.O. que es el grup que els hi van proposar ja no anirem.
senyors del patronat de festes us haveu carregat les festes de maig per que les festes son per a tots i espero que algu vagi a algun concert que han portat aquest any.
no costava res de portar un grup de rock dur o heavy metal que son tres dies de festa que tenim al any i si aixo ho escriu una persona de fora imagineu-vos com se sentiran els autentics rockers metalers de la capital sempre hi ha puesto per a tots i no crec que siguin dolents los suaves pero segurament haura de haver-hi una UCI movil al costat del escenari per que ja son una mica masa grans i estan molt gastats.
us desitjo una bona festa major per aquells que la puguin disfrutar, jo segur que no hi anire a cap concert. | quin es el grup U.D.O.? |
| |